X

VIP Olymp Trade Ketahui Kelebihannya

Olymp Trade Secara Ringkas

Disclaimer : Broker Olymp Trade telah menghentikan penawaran akaun VIP. Sebagai gantinya, sekarang terdapat tiga jenis status akaun iaitu Beginner, Advance, dan Expert. Setiap status mempunyai kelebihan masing-masing. Boleh dikatakan bahawa status Expert pada masa sekarang setaraf dengan akaun VIP yang dahulu.

Pasaran kewangan terus berubah dan berkembang seiring dengan teknologi. Dengan kesenangan yang disediakan oleh teknologi ini, boleh dikatakan setiap orang kini dapat mengakses pelbagai pasaran kewangan secara meluas melalui pelbagai produk yang berbeza.

OlympTrade.com adalah antara laman web yang membolehkan anda untuk berdagang di pasaran tertentu seperti crypto atau pasangan mata wang. Berdagang menggunakan platform Olymp Trade memberikan anda akses kepada pasaran yang secara tradisional memerlukan keperluan modal yang besar.

Olymp Trade adalah platform perdagangan yang telah wujud beroperasi sejak tahun 2014. Melalui platform ini, trader boleh menggunakan instrumen yang berbeza untuk mengakses pasaran yang menjadi pilihan mereka. Apa yang menarik tentang Olymp Trade adalah mereka menyediakan pengguna mereka dengan bahan pendidikan yang lengkap. Fitur sedemikian memang sangat membantu para trader mempersiapkan diri untuk terjun ke pasaran kewangan dengan lebih yakin. Selain daripada itu trader akan menjadi lebih tahu tentang penggunaan indikator serta strategi perdagangan yang boleh mereka gunakan.

Kaedah yang digunakan untuk mendidik para trader termasuklah melalui webinar, penyediaan segmen khas di dalam platform ,serta konsultasi persendirian – yang dikhaskan untuk trader-trader VIP.

Akaun VIP secara ringkas

Menyentuh tentang akaun VIP, anda boleh melawat laman web Olymp Trade untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenainya. Walau bagaimanapun, sebagai pengenalan, terdapat beberapa perkara tambahan yang perlu anda ketahui sebelum membuka akaun VIP.

Mengikut halaman perdagangan VIP Olymp Trade, sebagai ahli VIP, kelebihan-kelebihan yang akan anda dapatkan adalah seperti perdagangan bebas risiko, strategi eksklusif serta konsultasi VIP secara peribadi seperti yang telah dinyatakan di atas tadi.

Melihat kepada keistimewaan-keistimewaan ini, anda mungkin tertanya berapakah modal yang perlu ada keluarkan untuk meraih kesemua kelebihan tersebut. Jumlah pelaburan awal adalah $2,000. Ya! Memang agak besar untuk sesetengah orang. Jadi ianya amat kritikal untuk anda mendapat pulangan yang setimpal dengan nilai wang anda.

Status VIP di Olymp Trade

Status VIP di Olymp Trade adalah satu status yang berprestij serta menguntungkan. Ia membolehkan pedagang mendapat faedah tambahan sewaktu berdagang pada instrumen Fixed Time Trading.

Di artikel ini, kami akan terangkan satu persatu tentang akaun istimewa ini. Bermula dengan bagaimana cara untuk anda mendapatkan status premium ini berserta manfaat yang bakal anda perolehi.

VIP Olymp Trade

Status VIP dalam Olymp Trade serta perdagangan bebas risiko yang diperolehi membolehkan trader melakukan perdagangan dengan lebih selesa. Ia bukan saja akan memberi kelebihan kepada para trader bahkan ia menjadi satu perdagangan yang menguntungkan serta selamat.

Untuk menjadi ahli VIP, anda perlu membuat deposit sebanyak $ 2000 atau lebih dengan satu kali pembayaran. Sebaik saja transaksi pembayaran selesai dilakukan dengan menggunakan salah satu method pembayaran yang disediakan oleh Olymp Trade, anda akan menerima status istimewa ini.

Faedah Menjadi VIP Olymp Trade

1. Peningkatan keuntungan

Peningkatan keuntungan membolehkan ahli VIP memperoleh keuntungan sebanyak sehingga 92% dari setiap transaksi yang anda dagangkan. Ini bermakna anda boleh mengekstrak lebih banyak keuntungan dalam masa yang lebih singkat dari ahli-ahli di akaun standard.

Sebagai contoh, pada akaun standard, hasil tertinggi yang boleh diperolehi pada pasangan mata wang yang paling popular hanya 80%, tetapi untuk VIP jumlahnya akan naik kepada 92%. Ini akan membolehkan anda menerima lebih banyak keuntungan dari setiap transaksi yang anda lakukan.

Tahap pendapatan yang meningkat sebanyak 12% ini sudah tentu akan memberi kesan positif ke atas keberkesanan pelbagai strategi dagangan yang digunakan. Secara tidak langsung, hasil ini dapat membantu meningkatkan keuntungan bulanan pedagang.

2. Jumlah transaksi maksimum.

Setelah seseorang trader itu menerima status VIP, jumlah urus niaga maksimum pada platform OlympTrade akan meningkat dari dua ribu dolar menjadi lima ribu dolar.
Peningkatan itu adalah sebanyak 2.5 kali ganda. Had tawaran ini sekali lagi membolehkan trader VIP mengekstrak keuntungan maksimum dengan bantuan strategi yang berkesan.

3. Jangka masa Pengeluaran.

Tempoh waktu pengeluaran dikurangkan kepada 1 hari. Untuk pedagang yang mempunyai jenis akaun biasa , mereka perlu menunggu sehingga 3-5 hari sebelum wang masuk ke akaun mereka. Tetapi untuk akaun VIP anda akan menerima keuntungan yang diperoleh pada hari yang sama pengeluaran dilakukan.Prosedur untuk permintaan pengeluaran ini adalah melalui cara yang sama seperti dilakukan di akaun standard.

4. Perunding peribadi.

Penganalisis yang akan membimbing anda adalah seorang trader yang berpengalaman. Tugas mereka adalah untuk membentuk seorang pemula menjadi seorang yang professional dalam trading. Mereka juga akan memberi khidmat nasihat mereka tentang isu-isu semasa perdagangan. VIP Trader boleh merujuk kepada penganalisa-penganalisa ini pada setiap saat untuk mendapatkan nasihat dari mereka. Pakar-pakar ini boleh dihubungi melalui Skype, telefon, e-mel atau anda boleh meminta panggilan balik.

5. Perdagangan Bebas Risiko.

Setiap bulan, pelanggan VIP menerima perdagangan bebas risiko untuk mereka gunakan di platform Olymp Trade. Anda boleh mendapatkan tawaran bebas risiko sehingga $15,000 per bulan. Pedagang yang berstatus VIP diberi peluang untuk memulakan dagangan dengan menggunakan perdagangan bebas risiko ini. Opsyen ini mengandaikan pengembalian 100% daripada jumlah pelaburan dalam kes kerugian trading.

6. Latihan individu.

Pedagang berstatus VIP akan diberi latihan melalui Skype, telefon dan webinar. Pelan perdagangan, psikologi perdagangan, strategi VIP, berita ekonomi – semua ini akan diajar supaya trader dapat berdagang dengan secara lebih efektif. Di samping itu, trader boleh memilih strategi dan topik yang diperlukan untuk dipelajari.

7. Webinar tertutup.

Olymp Trade mengadakan 4 webinars perdagangan setiap minggu. Webinar tertutup ini dikhaskan hanya untuk ahli-ahli VIP saja. Di dalam webinar tersebut wakil dari Olymp Trade akan berdagang dalam masa nyata bersama-sama dengan trader.

8. Strategi Eksklusif.

Pelanggan VIP akan mendapat akses kepada strategi eksklusif yang tidak dapat diakses oleh trader dari akaun standard. Strategi tersebut boleh didapati di platform dagangan. Anda boleh mengaktifkan mana-mana daripada strategi tersebut dengan satu klik, tanpa kehilangan masa pada tetapan parameter dan mencari penunjuk yang tepat untuk memulakan dagangan.

9. Isyarat dagangan.

Isyarat dagangan yang diberikan setiap hari di platform akan membantu memudahkan pencarian idea-idea pelaburan seberapa banyak yang mungkin. Jika anda menjadi pelanggan VIP anda akan menerima dari 5 hingga 10 isyarat dagangan untuk Open Position dalam tempoh 30 hingga 180 minit.

10. Acara eksklusif.

Olymp Trade mengadakan acara berskala besar dan memberi hadiah hebat kepada pemenang. Biasanya acara yang diadakan adalah kejohanan tahunan dan pedagang bukan sahaja boleh bersaing dalam kemahiran dengan pemain lain dalam platform dagangan, tetapi juga akan menerima ganjaran tunai yang lumayan atau hadiah yang menarik.

Tunggu DULU !!

Kelebihan menjadi ahli VIP Olymp Trade tidak berhenti di situ. 

Baru-baru ini, Olymp Trade VIP Department telah mengumumkan diskaun yang lumayan buat ahli-ahli VIP. 

Diskaun 10% daripada jumlah deposit untuk VIP

Walaupun anda membayar kurang dari harga sebenar, anda tetap akan mendapat semua faedah, termasuk perdagangan bebas risiko bernilai $ 90 (€ 90) selepas anda mendepositkan akaun anda dengan $1800 (€ 1800). (Deposit sebenar ialah $2000)

Diskaun 40% Untuk Menguji Akaun VIP Selama 72 jam

Pedagang di Olymp Trade biasanya mendapat tawaran kepada pakej ini apabila mereka menaik tarafkan akaun mereka dengan bayaran sebanyak $500 (€ 500), tetapi dengan tawaran terbaru ini, anda boleh mendapatkan manfaat daripada tawaran ini selepas anda membuat deposit sebanyak $300 (€ 300). 

Selama 72 jam, anda akan mendapat akses kepada akaun VIP, strategi dagangan yang unik, perdagangan bebas risiko, dan bimbingan profesional. 

Bagaimanakah cara saya mendapatkan diskaun tersebut?

Minta panggilan kembali dari kaunselor VIP anda melalui customer support Olymp Trade atau e-mel ke vip@olymptrade.com

Wakil syarikat Olymp Trade akan menghubungi anda dan mengaktifkan keistimewaan-keistimewaan ini selepas anda mendepositkan akaun anda.

3 Kelebihan VIP yang membuatkan trading anda menjadi lebih baik

Status VIP adalah satu keistimewaan yang disediakan untuk meningkatkan prestasi anda setiap hari. Dengan menggunakan keistimewaan ini semasa berdagang, anda akan meningkatkan kemahiran anda pada beberapa bidang:

  1. Trading/Dagangan – anda dapat terus berhubung dengan seorang penganalisis peribadi yang akan memberitahu anda apa yang perlu anda tahu tentang trading.
  2. Faedah kewangan- peningkatan keuntungan pada setiap dagangan, pengeluaran dana yang lebih cepat, dan perdagangan bebas risiko.
  3. Pengalaman perkongsian maklumat  – anda akan menyertai kelab perdagangan VIP dan menonton pakar-pakar Olymp Trade bertrading dalam masa nyata.

 

Kesimpulan

Status VIP di Olymp Trade adalah satu peluang untuk berdagang pada tahap yang lebih menguntungkan. Pengurus peribadi, strategi eksklusif, insurans urusniaga, peningkatan keuntungan dan pembayaran yang cepat membolehkan anda memulakan perdagangan dengan lebih cekap serta sudah pasti menguntungkan.

Alami perbezaannya dengan klik di sini .

 

Categories: Halaman Utama
Admin_as:

View Comments (87)

  • I'm using Olymp Trade for 4 years and almost 2 years I'm it's VIP client. The best thing for me is the unique service, that company provides for me, as for special trader. I receive more profit, as well as I have 24/7 support + addtional trading signals. Also, there is personal trading for VIPs, so if you want to start trading, but don't know how, you can start with VIP and get a lot of personal learning materials.

    • That is true. There are many advantages you will get by becoming a VIP member. You will never feel alone in your trading journey.

  • Adakah terdapat pedagang VIP sebenar? Apakah kelebihan VIP sebenar?

    • Ye memang ada ramai yang menjadi ahli VIP atau dikenali sebagai trader berstatus Expert sekarang. Ada banyak kelebihan, contohnya pulangan yang tinggi dan anda akan mempunyai personal manager sendiri.

  • It's better to choose VIP I think. It gives a lot of benefits that will be profitable for any trader. There are VIP trading signals, that reflect review conducted by professional traders and increased revenue. In that blog is said that revenue increase is around 12%. I can't say so, my average increase for all assets combined was only 9%, however it's still good impact. Moreover, you will get personal manager and that will save you a lot of time. You won't understand this unless you try. But now I can't imagine how I can trade with Olymp Trade without VIP account, it's really beneficial :)

    • If you have more budget to start your trading career. Indeed, we encourage you to become a VIP member because of the benefits you will get.

  • I consider Olymp Trade to be the most acceptable broker for me, in the years of trading I have already tried some of niche brokers and now I regret that I didn't start with Olymp Trade. I consider the main advantage to be fast execution, fixed spread, flexible leverage and convenient bonus for replenishment. I think that Olymp Trade can suit many traders. In fact, it is a universal option. Both the deposit is small, and there are a lot of currency paiers, there are really a lot of instruments. Of course, I wasn't a beginner, but I was interested in bonuses. And in case you want to take some special position, you may obtain a VIP account and take additional trading signals, as well as personal manager. So that's better not to look for niche-brokers and try to trade with well-known and reliable one.

    • We are also a group of traders who have tried many platforms. And we can say that the Olymp Trade platform is one of the best and very reliable. So we do not hesitate to recommend traders with a high budget to try the VIP account that has been provided.

  • Kalau dah jadik VIP boleh ke turun balik jadik normal member? Ada kena bayar denda apa-apa tak ?

    • Bole. Takde masalah. Tak kena bayar denda apa-apa cuma hilang segala privilage VIP tu jek.

  • That's true that financial market is constantly changing and forex market is changing even more significantly. For small traders with no staff to conduct constant market analysis is hard to follow all these changes and remain profitable. Even those, who say that they're catching all changes on their own, are really wrong. The only way to keep your understanding up-to day in such market is using trading signals. Olymp trade Forex offers up-to-date and fresh trading signals, but Vip signals are even better and increase profitability. VIP account worse money if you're aiming not on trading as your hobby, but on earning money with trading. VIP account Olymp trade increases your profitability, actually not on 12%, but on sth between 7 and up to 15%, but that's significantly depends on the type of assets in your trading pool and your chosen trading strategy. For traders that operate with a lot of money the increasing in maximum transactions volume is also extremely beneficial and combined with VIP signals deals to increasing profitability. On my own, there are two types of traders that need VIP account. VIP account in Olymp Trade is must-have for every trader who want to trade with significant money and earn from trading. Personal managers and other benefits described above increase profitability and let to earn more with the same efforts. Other group of people that may need VIP account are traders, that are really interested in becoming professionals, as they can use personal manager to get advices and VIP-webinars gives a lot to understand how market works. I even can say that such traders buy skills or at least possibility to learn more.

    • Yes we agree with your statement. If anyone is interested in venturing into this field of trading professionally and has a large budget, we do recommend you to become a VIP member. It will help you a lot in trading.

  • VIP account is a great opportunity that is openned for all who deposited $2000 or $5000, that is incredibly "cheap" (I mean you don't pay nothing, you should just make deposit to your account). VIP account provides very interesting and truly beneficial. I also like that you get Personal manager with VIP account and that saves my time. Exlusive strategies that comes with VIP may seems good bonus for some traders I think.

    • It is true, you actually do not have to pay anything. You just need to make a minimum deposit of usd2000 and the money you can actually use to do your trading.

  • Olymp Trade berbeza daripada broker-broker lain termasuk juga akaun VIPnya. Olymp Trade tidak cuba untuk memaksa anda melabur dengan lebih dan mengambil risiko yang lebih tinggi tanpa sebarang pulangan. Broker menawarkan servis yang bagus walaupun untuk pedagang kecil yang hanya mampu berdagang dengan $10-$20 tetapi juga menawarkan beberapa ciri unik kepada mereka yang berdagang dengan amaun yang tinggi. Ini bukannya seperti, "pedagang yang kaya ambil semuanya dan pedagang yang kecil harus bayar untuk perkara yang sama" tetapi ini tentang "kami boleh tawarkan lebih untuk para profesional yang berdagang sebagai sumber pencarian". Akaun VIP termasuk webinar istimewa dan pengurus persendirian serta amaun transaksi maksimum. Ini adalah ciri yang sangat bermanfaat tetapi jika anda tidak mampu untuk memiliki akaun VIP, anda masih boleh berdagang forex Olymp Trade dengan mudah tanpanya dan masih mendapat keuntungan yang tinggi. Saya ada periksa dan perbezaan peratusan keuntungan antara keduanya hanyalah 7-8%.

    • That's what we like about Olymp Trade. It never tries to sell anything to a trader. It is just a trading platform. But at the same time it provides free access to education and webinars.

  • VIP in Olymp Trade is affordable, that's true. BTW, I can't say it's of first importance. I already traded Olymp trade forex both with VIP and without and didn't see significant difference. BTW, if you can afford it, it will be good add-on to your trading.

    • You will be able to see the difference in terms of the return you get. If the regular account is only 80-82%, for VIP accounts up to 90%. You will also have your own personal manager that you can contact at any time if you have any questions about trading or your account.

  • Have never heard of risk-free trading before. I think this is an excellent opportunity for traders to experiment with new strategies and benefit from those immediately. Trust me, this is not easy to see how your profits grow buts its a demo account only. Risk-free trading from Olymp Trade forex platfrom eliminates the problem. This is a limited offer, and this is understandable, but still..

    • Risk-free is very helpful especially when you want to test your strategy. Being a VIP member allows you to get a risk-free trade that is indeed profitable if your trade is correct.

Related Post